میشود....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

 

می شود باران ببارد؟

 

 

همین امشب!


قول می دهم فقط


قطره های پاکش را بغل کنم!


و بی هیچ اشکی


دستهایش را بگیرم


قول می دهم


فقط بویش را حس کنم!


اصلا اگر ببارد


فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم


قول می دهم برایش شعر نگویم


فقط… می شود؟


امشب…. ؟


خدایا


دلم به اندازه تمام روزهای بارانی …

 

 

برای باران تنگ است!!

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت17:33---12 مرداد 1392
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


ehsan
ساعت17:13---31 تير 1392
اپمممممم

یک غریبه آشنا
ساعت7:45---19 تير 1392
چه ساده بودم آن هنگام که می اندیشیدم شکستن دل کسی ناگوار ترین اتفاق دنیاست

امروز که دلم شکست و عالمی تکان نخورد به سادگی خودم میخندم


Mohsen
ساعت21:42---17 تير 1392
پنجره ی باران خورده ات را باز کن . . .
چند سطر پس از بـــــاران
چشم هایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده . . .
ممنون که اومدی


احـــسان
ساعت21:07---17 تير 1392
درد مـی کـشـم.. درد
هـم تـلـخ اسـت ..
هـم ارزان ..
هـم گـیـرایـیـش بـالاس ..
هـم ایـنکـه تـابـلـو نـمی شـوم ..
رفـیـقـی کـه مـرا مـعـتـاد کـرد ؛ نـابـاب نـبـود ..
فـقـط نـگـفـتـه بـود مـانـدنـی نـیـسـت ..
هــــــــمـــــــیـــــــن!


شیرین
ساعت8:36---17 تير 1392
عـــاشـ ـق کــہ مــے شـوے . . .
لـالـایــے خــوانـدטּ هــمـ یـــاد بـــگیـ ــر (!)
شــبــ هــاے بــاقیـمـ ــانــده ے عــمـرتــ
بـــہ ایـــטּ ســادگـــے هــا
صبـــ ــح نخـــواهـــنـ ــد شـــد . /


پسرک بارانی
ساعت14:37---14 تير 1392


شیرین
ساعت9:31---12 تير 1392
دلم برایت
پر میزند
دلم برایت پر پر میزند
با انگشت اشاره ای کن
درخت پر
کبوتر پر
باران پر
دل من پر پر


ehsan
ساعت15:28---9 تير 1392
اپممممممممممم بیا

شیرین
ساعت20:58---5 تير 1392
زندگی تفسیر سه کلمه است :
خندیدن … بخشیدن … فراموش کردن …
پس بخند … ببخش … و فراموش کن !


ehsan
ساعت18:11---5 تير 1392
اپم بیا

ehsan
ساعت13:32---4 تير 1392
اپم زودی بیا

ehsan
ساعت18:19---3 تير 1392
سلام عالی بود مرسی راستی چرا به بارون علاقه داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
دو شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, 17:31 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf