پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



با احساس وارد شوید...

  غصه هایت که ریخت ، تو هم همه را فراموش کن


  دلت را که تکاندی ، واشتباهاتت به زمین ریخت ،

  بگذار همان جا بمانند


  فقط از لابه لای اشتباهاتت یک تجربه را بیرون بکش ...

  قاب کن و بزن به دیوار دلت


  دلت را محکم تر اگر بتکانی ، تمام کینه هایت هم می ریزد


  و تمام آن غم های بزرگ



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت12:34---6 مهر 1392
اپم بیا

احسان
ساعت12:34---6 مهر 1392
اپم بیا

احسان
ساعت22:45---3 مهر 1392
اپم

احسان
ساعت19:38---2 مهر 1392
اپم

سامان
ساعت0:13---1 مهر 1392
عالی بود عزیزم.واقعا مرسى!
سرشار از احساس و عشق


احسان
ساعت11:17---31 شهريور 1392
اپمممممم

مطهره
ساعت23:26---14 شهريور 1392
زندگی دیکته گفت و ما همش غلط پشت غلط

عشقو نوشتیم با الف نقطه گذاشتیم ته خط

منو از اول همه جا نشوندن آخرکلاس

حالا میگن یه کاری کن میگن حسابت با خداس

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت

نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت

خونه ی بی چراغ من از تو همیشه روشنه

بخشش چندمه تو و توبه ی چندمه منه

تو بهترین رفیقمی نمیشه از تو دل جدا

گمم نکن تو تاریکی دستمو ول نکن خدا

خدا اجازه من دلم بسته به زنجیر غمت

نگاه نکن به جرم من نگاه بکن به کرمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسبـهـ ـا :
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, 19:5 |- Rain Girl -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________


aytem.cf